Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Στον Θεό αν υπάρχει Θεός / Στον Εαυτό το μικρό σου Θεό


Εσύ
Που μακριά μου ζεις και κοιτάς
Εσύ
Που να πιστέψω μου ζητάς
Πες μου
Γιατί να πιστεύω, γιατί να ζω;
Πες μου
Γιατί να δίνω, γιατί ν’ αγαπώ;
Υπάρχεις;
Είσαι αλήθεια ή ένας μύθος κοινός;
Υπάρχεις;
Ο κόσμος είναι δικός σου ή μια σύμπτωση απλώς;
Φανερώσου
Δείξε μου κάτι, δως μου αφορμή
Φανερώσου
Δώσε μου λόγο, δως μου πνοή
Να πιστέψω;
Είναι ο κόσμος κακός κ η ζωή ένα ψέμα
Να πιστέψω;
Κυριεύει η υπερβολή κ η ιστορία μας πλέγμα


Εσύ
Πες μου
Υπάρχεις;
Φανερώσου
Να πιστέψω;
Θα πιστέψω
Σε σένα
Στο Θεό
Αν υπάρχει Θεός.


Αθήνα
23/01/2003
16



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Εγώ
Μέσα σου ζω και από κοντά σε κοιτώ
Εγώ
Να πιστεύεις σε σένα συνεχώς σου ζητώ
Σου μιλώ
Μα δεν ακούς και μόνο ρωτάς
Σου απαντώ
Σου δείχνω πάντα προς τα που να κοιτάς
Υπάρχω
Είμαι η αλήθεια σου κι ο μύθος μαζί
Υπάρχω
Δεν θα βρεις τον σκοπό σου στην ερώτηση αυτή
Είμαι εδώ
Έχεις ήδη πολλές αφορμές
Είμαι εδώ
Να σου μάθω να στέκεσαι όσες κι αν πέσεις φορές
Μην πιστεύεις
Μα να σκέφτεσαι και να νιώθεις μαζί
Ήδη πιστεύεις
Αυτό που χρειάζεσαι είσαι εσύ


Εγώ
Σου μιλώ
Μέσα σου
Από πάντα υπάρχω
Δεν σου ζητώ να πιστεύεις
Για αρχή σου ζητώ
Να ακούς ενώ σου μιλώ
Στον Εαυτό
Στο μικρό σου Θεό.






Αθήνα
29/04/2020
33