Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2020

Δερματολογικός έλεγχος


Παλιέ μου φίλε, χάρηκα πολύ που σε ξανάδα φέτος.  
Τα αυτιά μου καλοδέχτηκαν τα χάδια σου αφού στα μάτια σου φαίνομαι ακόμη ζωηρή και νέα.
Με ξένισε πολύ ο θαυμασμός που εξέφρασες αφού το πρόσεξα πως πλέον θερμά με αποκαλείς γυναίκα.
Είπες πως άδικα ανησυχώ για τις ρυτίδες που σου ανέφερα καθώς αυτές δεν φαίνονται
και είμαι απλώς ένα κορίτσι που έγινε γυναίκα.
Αυτή σου η επανάληψη με ψύλλιασε, δεν φταις εσύ, σαν το πολύ αλάτι.
Το πήρα απόφαση λοιπόν και έκλεισα ραντεβού σε άποψη με πτυχίο.

Δερματολόγος πειστική, ευθυτενής, ετών ίσως 55.
Με αναγνώρισε (καλό αυτό) και έβαλε τα λατεξ γάντια της να αποφανθεί πως τίποτα δεν γίνεται με το γνωστό παλιό μου θέμα.
Της είπα πως πονάω που και που μα δεν το πολεμάω πιά και ούτε αυτό εμένα.
Μου λέει, τότε; Γιατί ήρθες να σε δω; Δεν βλέπω τίποτε άλλο.
Της λέω κοίτα καλύτερα. Δεν είμαι πια η ίδια. Κοίτα το στόμα μου καλέ, επέμεινα και σούφρωσα τα χείλη μου σαν πάπια που περίμενε φιλί απ’ τον αέρα.  
Πετάρισε τα βλέφαρα και λίγο γούρλωσα σαν είδα το άσπρο του ματιού της.
Όχι αλήθεια! Δες καλά!
Πήρε ένα ντεντεκτιβικό φακό και κόλλησε τα μάτια της απάνω μου χαρίζοντας μια ευκαιρία ακόμα.
Μικρή, δεν βλέπω τίποτα ούτε με αυτό. Τα πόσα έκλεισες;
33 έγινα, είπα σαν τίμια ντομάτα.  
Κοίτα, το μέτωπο σου όταν μιλάς είναι γεμάτο ευθείες. Σταμάτα να ταρακουνάς την όψη σου με κάθε σκέψη σου ή ενώ μιλάς και άσε όλα τα άλλα.  
Α δεν με ανησυχεί αυτό. Αυτό είναι λογικό! Πάντα με μάλωναν πως τόσο που τσαλακώνομαι πρόωρα θα ζαρώσω.  
Ε τότε γιατί ακριβώς ανησυχείς; Είσαι ανυπόφορη γυναίκα. (αυτές οι αντιθέσεις…)
Γιατρέ, το στόμα μου δεν είναι δροσερό… (να το πάλι το ασπράδι)
»» Όλοι αφοσιώνεστε στα μάτια και τη μύτη με μανία.
Στα μάτια ζει η πρόθεση, στη μύτη η υπερηφάνεια.
Στο στόμα όμως ζει είτε η αντοχή είτε η παραίτηση είτε η εξάντληση της.  
Δεν είμαι έτοιμη γι’ αυτό. Δεν έχω προλάβει ακόμα.

40 ευρώ μου ζήτησε και μου έδωσε μια συνταγή για την ακμή που πέταξα στη τσάντα.
Έτσι έχω να σου πω πως ούτε κρέμες, ούτε ενέσεις μου έδωσε καθώς είναι νωρίς ακόμα.

Καινούργιε φίλε μου, την έκανα και για ‘σένα την βρωμοδουλειά και θα τη ξανακάνω.  
Όταν ξαναμιλήσουμε θα είναι διαφορετικά.
Θα σε ρωτήσω εγώ αν τόλμησες χρόνο να βρεις ή αν σε τερμάτισαν οι αποδείξεις που ζητάμε.




Ιανουάριος 2020,
Αθήνα